Sidor

lördag 17 juli 2010

Vilken sommar..

Igår var det så skönt, vi var utomhus hela dagen och bara slappade. Det känns så bra att ta vara på sommaren, även fast det är så varmt...
Vi fikade och åt utomhus och umgicks med våra katter..
På kvällen var jag röd som en kräfta, även fast jag haft solkräm på mig.

Vi har flyttat ut, utanför huset... Det är så här semestern ska vara, utan krav på att åka någonstans och på att hela tiden göra saker. Oftast stressar man mera på semestern.
Men vi har bestämt oss för att bara vara och att vara hemma i år. Bara slappa och ha det gott!

Idag när vi fikade, kom det faktiskt några regnstänk, men inte så mycket mer..
Tempen är fortfarande på 32 grader.

Jag och sambon umgicks utomhus hela dagen och solen gassade....
Foto: Privat

Här har ni kräftan!! Otroligt vad solen har blivit stark.
Tidigare år, har jag aldrig bränt mig såhär..
Foto: Privat

Här grillar min sambo våra korvar och Einstein är med och kollar om det finns en smakbit..
Då kanske ni förstår, vem som slickade rent burken med potatissallad :)
Foto: Privat

Efter en smal frukost med få propoints, så blev lunchen 19,5 pp.
Det var första gången jag åt så här onyttigt, men lite måste man få synda. För gott var det!
Det bästa är att äta magra hotdogs, skinka eller rostbiff om man ska äta fet potatissallad.
Jag åt mycket sallad iallafall och drack mycket vatten till.
Men min mage fick en chock att äta så mycket fett, vilket jag inte gör längre...så det kommer inte att bli ofta jag äter på det här viset.
Foto: Privat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar