Sidor

lördag 3 juli 2010

Victoria Silvstedt - är det dröm eller verklighet...

Nu ska jag verkligen prova med den svåra utmaningen, att med en ålder på 40+, träna mig till den perfekta kroppen i min värld. Det betyder att det kommer att bli en hel del kondition, styrketräning och kostprogram enligt Viktväktarna.

Idag består min garderob till mestadels av storlek 36-38, men i nuläget har jag storlek 42. Hur går det ihop??
Jag har inte köpt så många plagg de sista åren, sen viktuppgången, för jag hade ju tänkt att vara smal och trikåtyg kan man ju alltid klämma sig i...... men hur snyggt blir det? Så jag har ju väldigt svårt med kläder och inte har jag gjort något åt det heller..

Jag tycker att Victoria Silvstedt har en super snygg kropp, även Heidi Klum, Elle Macpherson, Jennifer Aniston m.fl., så nu blir Victoria S mitt mål. Hon är så läcker. Jag har sett ut så tidigare och ska dit igen, om det går... Man blir ju inte yngre och jag har inte tid att vänta på att det ska slå in..haha Utsidan är ju inte det viktigaste, men det är väldigt viktigt för mig, för att må bra.

Nu är det bara ca en dag kvar till start... sen är det bara att börja kasta stora plagg (och det ska inte bara vara i min drömvärld).

Ha en bra kväll
/ Nilla

Foto: Victoria Silvstedt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar