Sidor

fredag 9 juli 2010

Min träning idag...

Jag kom inte upp så tidigt som jag tänkt, men ut i spåret kom jag iallafall...
Det blev powerwalk i 80 min + styrka och stretch. Såg tiden när jag kom hem och det är inte att rekommendera att köra så hårt första veckan. Men är man envis, så är man... :)

Det känns så otroligt bra efteråt, så jag tycker att det verkligen är värt att kämpa hårt...
Ser målet framför mig!

Foto: Privat
Här är spåret - det är så härligt att springa i skogen, tycker jag.

Foto: Privat
Efter hela spåret, så är det täckt med smultron. Mums!

Foto: Privat
Det är bara backar upp och ner, så det blir väldigt bra träning för benen...

Foto: Privat
Tomaten på bilden, det är jag..haha.
Här gör jag situps, innan jag går hem...(supersvettig i 30 graders skugga, puuhh)

2 kommentarer:

  1. heja heja heja dig!

    Men som sagt, kör inte ut dig första veckan så att du inte orkar med mer sen! ta de lugnt, du kommer att gå ner ändå!! :)

    tack för allt ditt stöd, de värmer !=)

    SvaraRadera
  2. Tackar... nej jag ska försöka att ta det lugnt, men jag är så ivrig och envis..:)Jag vill det ska hända saker snabbt...:D
    Hoppas allt är bra med dig?

    SvaraRadera