Sidor

tisdag 13 juli 2010

Vad vore min sommar utan....

... min kamera

... att få gå barfota i gräset

... att få vara ute i solen

... att få bada

... att få lyssna på sönerna, när dom är ute och spelar.

... att få leka utomhus med mitt barnbarn

... att få gå ut och titta på alla djuren i hagarna

... att få ta en tur på sjön

... att få äta det jag älskar mest, färska jordgubbar (utan att Einstein nallar)

... att få ha lite sommar-romantik (självklart med sambon)

... att få möjlighet att åka ut på landet

... lyxen att få uppleva och se olika saker och platser

... att få tillgång till kalla drycker

... att få äta utomhus, så ofta som jag bara kan

... konserter.
Min sambos kusiner, Lili och Susie, på Rix FMs festival 2009.

... att få promenera i naturen och kanske stöta på ett och annat troll :)

... vinter.
Jag skulle aldrig uppskatta den så mycket som jag gör, om inte vintern fanns...
Längtar jag till vintern - nej, inte just nu iallafall (men jag gillar vintern lika mycket)!
Foto: Alla foton är Privata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar