Sidor

lördag 10 juli 2010

Nu blir det Thriller...

Som den film-älskare jag är, så måste det bli en film idag också... Sambon tycker inte det är lika roligt, men då sätter han sig gärna vid datorn..

Jag har bestämt mig för att se thrillern på Kanal5 kl 22.00 - Copycat. Jag har sett den för många år sedan och vad jag minns, så var den väldigt bra och spännande... Sigourney Weaver har huvudrollen..

Nu ska jag in i köket och göra mig en tv-bricka, för det är så mysigt. Självklart blir det nyttiga val, men jag kommer att synda med en isglass, 1pp. Första synden denna första vecka, så det är ju bra.. Jag hade inte tänkt att äta socker, men men, en liten glass märks nog inte så mycket..

TV-spänningen stiger, så jag säger natti-natti.... Ha en bra kväll!

Foto: Internet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar