Sidor

torsdag 8 juli 2010

Shopping och Storleksproblem ..

Sommar för mig, är kläder i vitt eller glada färger, även pasteller...

Detta är rätt så lustigt och typiskt mig. För två år sedan, så köpte jag två par snygga jeans på HMs sommarrea. Bägge byxorna var i stl 38 och riktigt snäva, ett par knallröda och ett par knallgula.
Jag gillar kläder som sticker ut och jag följer inte modet slaviskt! Men, då när jag köpte dom så hade jag
stl 40-42 och jag hade tänkt göra något åt vikten den sommaren..
Typiskt mig, nu är det två år sedan och jag har inte kommit i dom än. Jag köper oftast mindre storlekar..och jag får faktiskt skylla mig själv när jag inte har några kläder att sätta på mig just nu. Nu har jag stl 42 och vill verkligen komma i dessa snygga jeans.
Jag skulle vilja visa foto med dom på, men då skulle alla få sig ett gott skratt. Dom är så snäva, så jag får bara upp dom till knäna.

Nu är det ett av mina mål, att snart (inom kort hoppas jag) kommer dessa byxor att passa mig.
Då lovar jag bildbevis!!!!

Foto: Privat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar