Sidor

måndag 26 juli 2010

Vägdagen igår....

Igår var det väg- och mätdag för mig och det gick som förväntat...
Jag har jobbat massor, i veckan som varit och till måltiderna blev det alldeles för mycket halvfabrikat och en dag var det fest..inte bra..! Det är första gången som jag nästan använt hela veckobonusen..
Måltiderna har kostat för mycket i pp.

Träningen prioriterade jag bort förra veckan, så det blev bara en dag med Pilates.
Denna vecka har jag lite att ta igen :)

Vikt: 81 kg     +1

Mått:
Bröst  98 cm   -1
Midja 81 cm   -1
Höft  106 cm   ingen förändring
Lår    64 cm    ingen förändring
Arm   31 cm    ingen förändring

Resultaten på måtten är viktigare för mig än vikten och dom var ju bra...
Men nästa vecka ska det nog bli minus på vågen... Jag har mitt mål i siktet!
Är inte så besviken, men det blir ingen belöning för mig den här gången iallafall.

Ha en riktigt bra dag...
Foto: Internet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar