Sidor

måndag 5 juli 2010

Kickstart och en Härlig morgon...

Idag gick jag upp kl 7.00, för att komma ut i spåret till kl 7.30. Det var så otroligt skönt ute och det känns verkligen bra att träna på morgonen, när det inte är så varmt. Alla kvällar, den sista tiden, har varit så varma att jag aldrig skulle kunna komma ut i spåret... så morgonen är ett bra val.

Det blev en toppenmorgon, för alla få motionärer som jag stötte på i spåret, log med hela ansiktet och sa - Godmorgon! Jag blev så glad och känner fortfarande den positiva känslan jag fick. Träning i 80 min.
Sen blev det frukost när jag kom hem kl 9.00, efter stretch och återhämtning.

Med min vikt och längd, så hamnar jag på 29 PP / dag.

Frukosten blev 9,5 PP, för jag behövde verkligen energi då.
(Jag åt: naturell yoghurt, musli, banan, kaffe och 1 ägg)

Foto: från nätet

Den här morgonen blev inte så hemsk och jobbig, som fotot..haha. Måndagar är rätt så bra iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar