Sidor

söndag 4 juli 2010

Vägning och mätning...v.1

Det är alltid lika jobbigt att ställa sig på vågen, det är som jag inte förstår siffrorna som står där..
Jag brukar ju väga något på 60...och nu står det över 80 kg! Ussssscchh!

Jag bryr mig om hemmet, mina barn, mina saker, släktingar och vänner...alla måste man underhålla för att det ska fungera och kännas bra.. Men JAG då, varför har jag inte tagit hand om mig själv? Jag har inget svar, bara att det varit lite för mycket, men det känns inte som någon bra anledning eftersom jag har haft tid för annat och med andra... Lösningen är att jag måste ta hand om mig själv och det kommer jag på mitt i livet :)

Att väga och mäta är bra, för även om det inte händer saker på vågen, så ser man framgången i måtten iallafall. Det är ju en tröst.

Vågen idag: 83,2 kg

Mina mått idag:
Byst - 103 cm
Midja - 86 cm
Stuss - 109 cm
Lår - 66 cm
Armar - 32 cm


Foto: Privat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar