Sidor

fredag 2 juli 2010

Sluta röka!

Allt på en gång...
Idag har jag bestämt mig för att sluta röka. Har rökt i 12 år och detta blir tredje gången gillt. Jag vill ju att min hälsa ska bli på topp och då måste jag ju sluta röka. Jag tror att det bästa är att bara lägga av och inte planera något datum senare, för det blir inte lättare för det!
Texten på cigg-paketen "Rökning Dödar", har jag missat det eller varför tar man inte det på allvar? Är jag dum i huvudet eller har jag skygglappar?! När man röker, så blir man både grådassig i huden och rynkig och för att inte tala om hur insidan ser ut. Så egentligen borde det vara lätt med tanke på KOL och cancer, men icke!
Nu har jag bara 4 cigg kvar och det är dom sista, så nu får man njuta av dessa cancerpinnar....:)



Foto: Privat

Sköt om er / Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar