Sidor

måndag 12 juli 2010

Söndagens solnedgång...

Min sambo, son och hans flickvän och jag åkte och badade och hade mysigt på stranden igår kväll...
Detta känns som verkligen semester, även om man är på hemmaplan.

Solnedgången var så otroligt vacker, så det blev många fina foton. Det är så avkopplande att höra vattnet och alla sjöfåglar som skriker, då är man verkligen i nuet. Det vart en energikick och som faktiskt är gratis.
Vattnet var alldeles ljummet, så det gick att bada länge..


Så här såg det ut när vi kom...


Jag brukar inte vara med på så många foton, för jag är oftast fotografen.
Men sambon lyckades att ta ett foto, när jag inte märkte..


Här har vi ett annat par, som tycker om att mysa på stranden..
Dom började låta och flyttade sig längre bort, när jag kröp för nära...dom gillade inte att jag var så påträngande i denna romantiska stund :)


Här har himlen förändrats..

Ett lite senare foto av himlen..det är så fint!

Undrar vad min sambo står och tänker på...kanske att ta sig ett dopp :)

Här har vi sonen och hans flickvän, som precis kommer upp från vattnet..
Klockan är ca 21.30 här..

Att en himmel kan vara så vacker och förändras så mycket på en kort stund..

Här är sista bilden innan vi åker vidare...
Himlen var aprikos-rosa..

Alla foton: Privata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar