Sidor

tisdag 13 juli 2010

"EU-väder" - 35 grader i skuggan...

Är jag i Spanien eller på playan i något annat land?!
Det här känns inte svenskt, men det är härligt...
Jag brukar skoja här hemma, att det borde vara lika för alla länder i Europa och att vi borde få det lite varmare på somrarna.
Så nu äntligen, har vi fått EU-väder..kul va??

Idag har värmen slagit ut mig, så det blev ingen träning idag och inte igår heller... Men två vilodagar är ok, i den här värmen... Imorgon blir det Pilates igen. Kul :)
Idag har jag varit på kurs och lärt mig om Mindfulness, vilket är ett jätte intressant ämne. Det handlar om avslappning och att vara närvarande i nuet.. Väldigt bra för det mentala välbefinnandet.

Maten går finfint! Idag åt jag smal köttfärssås med spagetti och halva tallriken med vitkålsallad.
Mellanmålen har bestått av frukt och nötter. Nu ska vi snart äta, lite sent för mig, men att äta sent ibland gör inget. Jag har bestämt mig för att äta minst två timmar innan jag lägger mig, för annars kan inte kroppen ta hand om maten... Middagen blir jordgubbar, lättglass, en äggsmörgås och te...

Nu blir det snart thriller för mig.... Mothman på TV4 kl 22.40...med Richard Gere i huvudrollen..

Natti-natti på er och hoppas ni somnar i värmen..
Foto: från Internet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar