Sidor

torsdag 8 juli 2010

Bakslag..

Nu har jag fått ett bakslag på den nya omställningen. Det började med trötthet igår och idag är det ännu värre. Jag tar viktminskningen och kosten på fulaste allvar, alltså till 200 %. Jag är allt eller inget, när jag gör något!
Nu har jag tränat i tre dagar, på högt tempo, och ätit mina dagliga Propoints. Självklart äter jag nu för lite, med tanke på den hårda träningen. Jag har inte ätit av Veckobonusen eller mina Aktivitets propoints.
Jag har alltid haft svårt med att starta mjukt och lugnt, med saker som jag bestämt mig för.. Jag är så fokuserad på målet! Detta är inte alltid bra..

Därför blir det vila idag och jag ska fundera på hur jag kan öka mina propoints framöver.
Vattnet går jättebra att få i sig. Tidigare fick jag knappt inte i mig 1 glas vatten om dagen, till att dricka ca 2 liter om dagen. Jag vill ju att vattnet ska ränsa ut alla mina slaggprodukter, så jag blir renare i kroppen...

Om man blir för trött när man tränar, så man knappt orkar förflytta kroppen, så äter man troligtvis för lite...
Nu ska jag njuta av min vila idag!

Ha en skön eftermiddag
/Nilla
Foto: Privat
Det är så härligt att se mina katter, dom sover när dom är trötta och dom äter när dom är hungriga, det är bara vi människor som krånglar till det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar