Sidor

tisdag 6 juli 2010

TV-kväll och sen sängen..

Nu säger jag godnatt till alla, för nu ska jag titta på Tv och sen gå och lägga mig tidigt...
Det är ju träning imorgonbitti igen och jag vill se till att jag får mina 7-8 timmars sömn.
Det är ju viktigt för kroppen att kunna återhämta sig under natten.

Dagen har gått perfekt, så jag fortsätter med en lika perfekt dag imorgon. Det sista jag tänker på innan jag somnar, är hur skönt det var att träna idag och hur lätt det går med maten.. Då vaknar jag imorgon och är jättepositiv till både träning och mat, allt går mycket lättare.
Dessa mentala bitar är jätteviktiga om man ska lyckas..
Har ätit mina dagliga Propoints idag, men jag har inte tagit av Veckobonusen och Aktivitetspropointsen...
Till TVn har jag gjort en fruktsallad med lite naturell yoghurt och självklart en kopp grönt te.

Sköt om er och sov så gott
/ Nilla

Foto: från nätet / en Miranda nalle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar