Sidor

söndag 11 juli 2010

Vägning och mätning...v.2

Jag bara "skuttade" ur sängen idag, för det är ju vägdag... Jag är sååå nyfiken!
Hur har det gått?

Vikt:  81,6 kg  /  -1,6 kg    Jiippiii, vad bra jag är..haha   (totalt -3,2 kg)

Mina mått:
Byst:  99 cm  /  -4 cm
Midja:  84 cm  /  -2 cm
Stuss:  106 cm  /  -3 cm
Lår:  65 cm  /  -1 cm
Arm:  31 cm  /  -1 cm

Har inte riktigt bestämt mig för vilken belöning jag ska ge mig själv... Jag måste fundera över dagen... :D

Fick min första stjärna på VV idag, jättekul, som betyder att jag gått ner mina första 3 kilo..
Jag är ett steg närmare målet.
Fick en varningsruta att jag gått ner lite snabbt, men jag känner bäst vad jag klarar av.
Det viktigaste är att lyssna på kroppen, gör det ont...., är jag hungrig....., är jag trött.... osv.

Nu ska jag ut i 32 graders värme, till spåret, och sen styrketräna...
Hoppas jag inte flyter bort i värmen :)

Sköt om er....

Foto: Internet

2 kommentarer:

  1. tack så mycket...ja, det är så skönt att det går åt rätt håll! Då känns det lätt att ta nya tag imorgon...

    SvaraRadera