Sidor

måndag 5 juli 2010

Träning v.1

Jag börjar mjukt denna vecka, men vill iallafall få igång min fettförbränning. Då är det bäst att konditionsträna direkt på morgonen när jag går upp och efteråt äta frukost. Om jag motionerar och sen äter frukost efter att jag vaknat, så kommer jag att öka min ämnesomsättning för hela dagen.
Ju mer jag konditionstränar, desto bättre kommer min viktminskning att bli.
Eftersom jag varit stilla så länge, så är det perfekt att börja med konditionen och sen lägga till styrketräning.

Min träning denna vecka:

- Intervallträning varje morgon, promenad varvat med jogging, i ca 45-60 min, runt kl 7.00-7.30
- Varannan dag kommer jag att göra ca 100 situps / 30 armhävningar för att börja stärka ryggen. Starka magmuskler gör så att man får mindre ont i ryggen...

Ha en bra dag i solskenet
/Nilla

Foto: Elle Macpherson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar