Sidor

söndag 18 juli 2010

Vägning och ett stort HURRA för mig.........

Idag har jag väg- och mätdag!
Det gick bra och jag är överlycklig....hurrrra...jiiiipppiiii...duktiga jag! :)

Veckan har varit bra, men alldeles för lite träning och inte så många mellanmål och jag måste nog skylla på värmen..haha.

Två dagar träning blev det och då räknar jag bara riktiga träningspass, jag räknar aldrig vardagsmotion t.ex att gå till jobbet, ta trappor, cykla till affären etc.
Dennna veckas träning var powerwalk och ett pilatespass. Nu blir det andra bullar nästa vecka...

Dom dagliga propointsen har jag ätit, men inte hela veckobonusen och ingen av mina aktivitets-pp.
Jag tycker dom dagliga pp räcker, men ibland kan jag ta 2-4 pp extra av veckobonusen per dag.
Det som varit lyx denna vecka, som jag tycker men detta är alltid individuellt, är isglass och potatissallad.
I övrigt äter jag bra mat och dricker mitt vatten...

Viktminskningen denna vecka är -1,6 kg och totalt -3 cm (midja o lår).... Jag är mer än nöjd!!

Foto: Internet

3 kommentarer:

  1. åh vad du är duktig! Jag hoppas jag kan få ett liknande resultat imorgon! Men vågar inte hoppas på nån ting alls! *håll tummarna*

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Ja, jag känner mig så duktig, men lite missnöjd med träningen...
    Jag håller bägge tummarna för dig imorgon..för du har verkligen varit aktiv den här veckan som gått..
    Längtar du också, till varje vägning, för det är så spännande??

    SvaraRadera
  3. jag längtar, fast det är jättejobbigt då jag vet att jag kämpat men vet också att vågen säger det den vill inte alltid rättvist mt vad jag presterat under veckan.. men visst längtar jag...
    kanske längtar jag mer till nästa måndag, om jag får ett bra resultat denna veckan!

    SvaraRadera