Sidor

fredag 9 juli 2010

Fredagsmys...

Ikväll har jag lovat min sambo, att välja bort datorn... Det gör jag ju mer än gärna, men visst är det svårt när man märker att man suttit massor av timmar, utan att märka det...
Det är verkligen en nöjesmaskin :)

Eftersom jag älskar film, så blir det nog två ikväll.. En thriller "The Stepfather" och ett romantiskt drama "Love Happens", om jag får bestämma...:)
Ni kanske märker att jag bara byter skärm..haha..

Det svåraste är, att jag alltid vill ha något och tugga på till filmen. Varför måste man äta, bara för att man ska se på TV? Konstigt tycker jag, när jag sitter vid datorn så måste jag inte tugga på något, bara vid TVn.
Jaja, jag får väl ha grönsaker med dipp idag.... (dippet gör jag av gräddfil och en vitlöksklyfta).

Ha en jättemysig fredagskväll...
/ Nilla
Foto: Miranda nalle

2 kommentarer:

  1. såg du Love Happens nu då?
    vad tyckte du om den ?

    *jag gillar* :D

    SvaraRadera
  2. Nej, jag får vänta någon dag med den. Vill verkligen se den. Det blev Farsan istället!

    SvaraRadera