Sidor

söndag 1 augusti 2010

Mått och vägdag....

Dom sista två veckorna har jag varit borta, i stort sett hela tiden, men jag har lyckats att hålla mina propoints. Men motionen har inte varit den bästa...bara vardagsmotion och inte planerad motion..
Men ibland räcker det att tänka på vad man äter och inte tappa kontrollen.

Min vikt idag, var en liten chock: 78,6 kg och det blev -2,2 kg den här veckan som varit.
Jag är suuuperglad!!

Måtten har minskat i midjan och på höfterna med -2 cm på bägge ställen och armar och byst -1 cm.
Jag är mer än nöjd!
Fick tidningen Plaza av sambon idag, som en belöning. Det känns så bra att ha stöd hemma.

I veckan som var fick jag höra, från en kompis, att jag måste ha gått ner i vikt och det var verkligen en belöning för mig. Nu har jag ett stort "smile", för veckan som kommer...

Foto: Internet

2 kommentarer:

  1. Vilket kanonresultat! Bra jobbat! Det visar att bara man äter ordentligt och tillsammans med vardagsmotionen så kommer man långt långt.

    Grattis till finfint resultat!

    SvaraRadera
  2. Tack Elin, ja jag är jättenöjd...jag tycker också man kommer långt med vardagsmotion, men det blir väl lite bättre träningsrutiner i augusti. Det händer lite väl mycket kul på sommaren :))

    SvaraRadera